Cyberpunk 2077, Google Stadia, Apple Arcade – gry i biznes – Interpretacje Dowolne
Jak będzie wyglądał gaming w bliskiej i dalszej przyszłości? Czy są tylko dwie drogi – prostych cyfrowych produktów schlebiających najbardziej prymarnym potrzebom (free to play) i na drugim biegunie wycyzelowanych długoletnich produkcji z wielomilionowymi budżetami (Cyberpunk 2077). Posłuchajcie naszej rozmowy.
Naszym gościem był:
Do rozmowy o rynku gier i reklamy, zmieniającej się specyfice konsumentów zaprosiliśmy Łukasza Turkowskiego, będącego aktywnym członkiem branży marketingowej od 2012 roku. Wcześniej związany z agencją reklamową DDB&tribal i domem mediowym OMD, gdzie odpowiadał za digital marketing, strategie mediowe, zakup i planowanie mediów, e-commerce i technologie. Obecnie rozwija pierwszą w Polsce agencję marketingu gamingowego – gdzie gry i kultura gier jest nośnikiem komunikacji dla marek. Popularyzator esportu.
Terminy i zagadnienia poruszane w odcinku:
Cyberpunk 2077
Google Stadia
Apple Arcade
Puszcza Białowieska w Minecraft
Zdjęcie w headerze: Pawel Kadysz / Unsplash