No może nie tak bezpośrednio, że się ubiera i paraduje niczym Conor McGregor w klatce, ale tworzy nowy podcast “Dziewczyny z sąsiedztwa“. I jest to seria realizowana na zamówienie platformy Showroom, polskiego sklepu internetowego oferującego ubrania i dodatki z europejskich butików.
Pierwszy odcinek miał premierę 6 listopada, gościem Joanny Okuniewskiej była Natalia Kusiak, instagramerka, blogerka (chyba w tej kolejności :).
Formuła nagrań nie należy do zbyt skomplikowanych – ot szczere rozmowy dziewcząt, bez makijażu, tj. montażu. Strumień rozmowy leci niemal longiem. W skrócie pogaduchy dziewczyn z sąsiedztwa. Tyle tylko, że teraz możesz je podsłuchać.
Jak donosi sam Showroom:
W “Dziewczynach z sąsiedztwa” wystąpią głosy znane i nieznane, dziewczyn pracujących i matkujących, starszych i młodszych. Takich, które spotykasz w pracy, podsłuchujesz (chcąc nie chcąc) na przystanku, czy w kawiarni.
Pani Anna Waśko, Head of PR and Brand w Showroom pochwaliła się na LinkedIn, że podcast po trzech dniach od premiery stał się no.1 na Apple Podcasts.
Podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny na Spotify, Apple Podcasts, kanale Showroom na YouTubie. Za realizację odpowiada agencja Słucham (pozdrawiamy właścicielkę Martę Niemirę – tu możesz posłuchać naszej rozmowy z nią). Projekt realizowany jest we współpracy z Podigee, platformą hostingu i analityki dedykowaną twórcom podcastów. Realizacją nagrań zajmuje się Domofonia, a postprodukcją Szafa Pełna Dźwięków.
Całość jest częścią większej kampanii „Mamy tyle wspólnego”.
Szczegóły:
https://www.showroom.pl/magazine/portraits/okuniewska-podcast
Zdjęcie ze strony showroom.pl.