O niezwykłym koncercie, spotkaniu z australijskim artystą, o podcascie z jamującymi muzykami disco polo w roli głównej oraz szeroko na temat audiocontentu rozmawiamy z Martą Niemirą, założycielką agencji “Słucham”, specjalizującej się w marketingu z wykorzystaniem podcastów.

Przeskocz do: 19:14
Discopolowe jamowanie

Przeskocz do: 30:56
Terapia grupowa Nicka Cave’a

Przeskocz do: 58:45
Spotify nie traktuje podcasterów jak artystów?

Naszym gościem była:

Marta Niemira
założycielka SŁUCHAM, pierwszej polskiej agencji specjalizującej się w marketingu z wykorzystaniem podcastów oraz obsłudze managerskiej ich twórców. Blisko 10 lat spędziła pracując w agencjach takich jak TalentMedia, Grey Group czy Lubię to – linked by Isobar, realizując projekty z zakresu digital, social media czy współpracy z influencerami.

Marta Niemira i islandzka fototapeta w tle

Zagadnienia poruszane w odcinku:

Kominek i jego wywiady na YouTube

Photo by Tom Rogerson

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *